Zimmer Biomet søker Anbudsadministrator

zimmerbiomet Zimmer Biomet

Zimmer Biomet har historie helt tilbake til 1927, og bærer med seg sterke tradisjoner innen medisinsk-tekniske produkter. Selskapet har hovedkontor i Indiana, USA, og har i dag 18.000 ansatte verden over og 19 ansatte i den norske organisasjonen. Zimmer Biomet er en global leder innen behandling av lidelser i bevegelsesapparatet. Selskapet utvikler, produserer og markedsfører ortopediske implantater, produkter innen sportsmedisin og traumebehandling, samt andre produkter relatert til ortopedisk kirurgi. Zimmer Biomet samarbeider tett med helsepersonell verden over for å sikre innovativ utvikling av nye produkter. Våre produkter og løsninger behandler pasienter som har ortopediske lidelser eller skader. Sammen med helsepersonell verden over hjelper vi millioner av mennesker til et bedre liv. Zimmer Biomet Norge AS holder til nye og moderne lokaler på Lørenskog.

Anbudsadministrator

✔ ledende utstyrsprodusent innen ortopedi ✔anbud ✔bredt ansvarsområde ✔supporterende rolle

Vi søker en positiv, serviceinnstilt og fleksibel kollega til en variert og spennende fast stilling som Anbudsadministrator på vårt kontor på Lørenskog.

Du vil ha en sentral rolle i forbindelse med anbudsprosesser. Med din nøyaktighet og struktur skal du påse at Zimmer Biomets verdier følges og at selskapet er compliant.

Videre vil dine ansvarsområder dekke bredt fra å supportere produktspesialistene, koordinere markedsaktiviteter som kveldsmøter/symposier, kongresser, organisering av reiser, interne salgsmøter, brosjyrer og annonser, til andre oppgaver som kan kreves fra tid til annen innenfor kontorets generelle behov.

Hvem er du?

Det er ønskelig med en utdannelse/bakgrunn innen økonomi og administrasjon. Du har god forretningsforståelse og interesse for salg og service med flere års erfaring fra støttefunksjoner, gjerne fra en en tilsvarende rolle i en salgsorganisasjon.

Det er en fordel hvis du har arbeidserfaring med anbud fra tilsvarende bransje.

Vi søker en kollega som er en ansvarlig lagspiller med egendrive. Du jobber organisert, metodisk og har et øye for detaljer.
Videre er du nøyaktig og følger prosedyrer der det trengs. Du verdsetter kundeservice, og liker å jobbe i et tidvis travelt miljø.
Du er proaktiv og ikke redd for å påta deg ansvar. Du er serviceorientert og evner å ta selvstendig initiativ ved behov.

Du har gode MS Office ferdigheter, spesielt innen Excel som det viktigste verktøyet innen anbudsarbeid.

Har du i tillegg ferdigheter innen SAP og Cvent er det en fordel. Du behersker flytende norsk og har gode muntlig og skriftlige engelskkunnskaper.

Arbeidssted er Zimmer Biomets lokaler på Lørenskog.

Ytterligere kontakt vedrørende stillingen kan rettes til ekstern rekrutterer Borka Consulting AS:

Ida-Marie Nilsen, tlf 48295462 / ida@borka.no
Motivasjonsbrev og CV sendes (begge i pdf-format) til ida@borka.no
Merk søknaden: “Anbudsadministrator – Zimmer Biomet”.
Alle får respons på sin søknad, normalt innen en arbeidsdag. Henvendelser behandles konfidensielt.
Intervjuer holdes fortløpende, så vis din interesse snarest mulig!

 

.

For å søke på denne stillingen må du sende en e-post med CV og søknadsbrev til andre@borka.no

Del dette:
Facebooktwitterlinkedin