ALK søker Office Project Coordinator

  • Denne stillingen er besatt

ALK_net ALK

ALK er et globalt forskningsdrevet legemiddelselskap som fokuserer på forebygging, diagnostisering og behandling av allergi. ALK er ledende innen allergivaksinasjon – en unik behandling som reduserer allergiske symptomer og behandler årsaken til allergien. ALKs historie startet allerede i 1923. Siden den gang har vi jobbet for å forbedre livskvaliteten for personer med allergi som påvirker livet deres i stor grad. Selskapet har omkring 2 500 medarbeidere samt datterselskaper, produksjonsanlegg og distributører over hele verden. ALKs hovedkontor ligger i Danmark. Som verdensledende innen allergivaksinasjon jobber vi for å forbedre livskvaliteten for personer med allergi som ikke er under kontroll selv om de bruker symptomlindrende allergimedisiner. Det gjør vi ved å utvikle produkter som gir langvarig effekt. ALKs norske kontor ligger i moderne lokaler i Asker.

Office Project Coordinator

selvstendig rolle i legemiddelfirma bredt ansvarsområde
rolle med utviklingsmuligheter arbeidssted Asker

Vi søker en positiv, serviceinnstilt og fleksibel kollega med evnen til å holde mange baller i luften til en variert og spennende fast stilling som Office Project Coordinator på vårt kontor i Asker.

Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:

  • support og service til dine kolleger innen salg, marketing og medical
  • sikre implementering av lokale markedsførings- og medisinske aktiviteter
  • ansvarlig for generelle kontoroppgaver
  • håndtering av økonomi- og finansoppgaver
  • være en superbruker i CRM-system og dashbord samt kunne søke tall / data i salgsstøttesystemer for månedlig rapporter
  • jobbe i digitale kanaler, arrangere webinarer, lage nyhetsbrev etc
  • sørge for at ALK etterlever compliance innenfor regelverket for markedsføring av legemidler

Stillingen omfavner bredt. Du vil få ansvar for alt fra ulike marketing-prosjekter til generelle kontoroppgaver som post og telefonsentral.

For den rette kandidaten ser vi for oss gode muligheter for å vokse i rollen og få utvidete arbeids- og ansvarsoppgaver.

 

Hvem er du?

Du ser for deg din rolle med å være navet i ALKs norske organisasjon.
Du er proaktiv og ikke redd for å påta deg ansvar, ikke bare når du blir bedt om det, men også på eget initiativ når du ser det trengs.

Av kvalifikasjoner og egenskaper ser vi for oss at du:

  • har noen års erfaring fra legemiddelbransjen er å foretrekke, men er ikke obligatorisk.
  • har formell utdannelse eller erfaring innen salg og markedsføring
  • har god digital kompetanse og generell god IT-forståelse
  • har god MS Office-kompetanse, spesielt innen Excel & PowerPoint
  • er vant til å bruke CRM-verktøy, gjerne som superbruker og administrator
  • har gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig i norsk og engelsk
  • evner å holde fokus når du jobber med flere aktiviteter samtidig, og er flink til å prioritere

ALK holder til i meget funksjonelle og moderne lokaler i Asker

Ytterligere kontakt vedrørende stillingen kan rettes til ekstern rekrutterer, Borka Consulting AS:

André Borka; telefon 908 31 871 eller andre@borka.no.
Motivasjonsbrev og CV sendes (begge i pdf-format) til andre@borka.no. Merk søknaden: “ALK”.
Alle får respons på sin søknad, normalt innen en arbeidsdag. Henvendelser behandles konfidensielt.
Intervjuer holdes fortløpende, så vis din interesse snarest mulig!
OBS: Vi opplever dessverre noen ganger at søkere ikke får svar på mail fra oss, da har mest sannsynlig vårt svar havnet i søppelpost/SPAM-filteret på din mailserver. Sjekk dette dersom du savner svar fra oss, vi svarer ALLTID!

Del dette:
Facebooktwitterlinkedin