Janssen søker Brand Manager

JanssenNorge Janssen

Menneskene som arbeider hos Janssen i Norden er alle en viktig del av et av verdens ledende forskningsbaserte farmasøytiske selskaper. Vi er levende opptatt av å forbedre helsevesenet og sørge for økt livskvalitet for mennesker i hele verden. Vi har et godt nettverk med mer enn 280 kolleger innenfor Janssen Nordic-organisasjonen i Danmark, Finland, Island, Norge og Sverige. Vi samarbeider svært godt både i lokale team og på tvers av landegrensene – enten gjennom direkte kontakt eller ved bruk av det aller siste innen digital teknologi. Samtidig samarbeider vi i et globalt nettverk som teller mer enn 40 000 Janssen-kolleger som jobber hardt for å behandle, kurere, stoppe og forhindre noen av de mest ødeleggende og komplekse sykdommene i vår tid - fra autoimmune sykdommer, hematologi, onkologi, HIV, psykiske lidelser, hjertesykdom og diabetes.

En av bransjens mest spennende pipeline innen terapiområdet.
Vil du være med på reisen?

Brand Manager

et av verdens ledende forskningsbaserte farmasøytiske selskaper

Hos Janssen har vi et mål – eliminering av kreft. Vi er inspirert av dagens enorme fremgang innen forskning og nye behandlingsmuligheter , og vi er drevet av det store uoppfylte medisinske behovet for effektiv behandling.
Mer info på www.janssen.com/oncology

Hematologi-porteføljen er en sentral bidragsyter til Janssen i Norge og i løpet av de siste årene har vi utviklet våre produkter innen eksisterende terapeutiske områder. I tillegg har vi en bred og spennende pipeline med fremtidige lanseringer.
I denne nyopprettede rollen som Brand Manager Hematology vil du få ansvaret for å implementere og videreutvikle strategien til våre produkter innen hematologi. Det være seg de fleste deler av marketing mixen som utvikling av markedsføringsmateriale, salgskampanjer, strategi for flerkanalsmarkedsføring, markedsanalyse, markedsundersøkelser og webinarer for å nevne noe.

 

Hvem er du?

Du kommer fra en kommersiell rolle i legemiddelbransjen. Du må ikke ha jobbet som som Brand Manager før, men ønsker å bruke ditt talent innen marketing. Har du kompetanse innen hematologi/onkologi blir det sett på som et fortrinn, men vi ønsker også dialog med kandidater med erfaring fra andre komplekse terapiområder.

Du har en god forståelse av norsk farmasøytisk industri, refusjonsordninger og struktur på helsevesenet. Du er vant til å jobbe i tverrfunksjonelle team og har lykkes med å få gjennom din plan på tvers av rapporteringsveier.

Du må ha gyldig førerkort og snakke flytende norsk. Stillingen er lokalisert på Lysaker, og det er ønskelig med bosted sentralt på Østlandet

Janssen kan tilby en arbeidsplass som preges av åpenhet og samarbeid i en felles streben etter å nå våre mål. Vi i Janssen har fokus på kontinuerlig utvikling av ansatte og drives av vissheten om at arbeidet vårt bidrar til bedre livskvalitet for pasienter og deres familier.

 

Ytterligere kontakt vedrørende stillingen kan rettes til ekstern rekrutterer, Borka Consulting AS:

André Borka; telefon 908 31 871 eller andre@borka.no.
Motivasjonsbrev og CV sendes (begge i pdf-format) til andre@borka.no.
Merk søknaden: “Janssen Brand Manager”.
Alle får respons på sin søknad, normalt innen en arbeidsdag.
Henvendelser behandles konfidensielt. Intervjuer holdes fortløpende, så vis din interesse snarest mulig!
OBS: Vi opplever dessverre noen ganger at søkere ikke får svar på mail fra oss, da har mest sannsynlig vårt svar havnet i søppelpost/SPAM-filteret på din mailserver. Sjekk dette dersom du savner svar fra oss, vi svarer ALLTID.

 

 

For å søke på denne stillingen må du sende en e-post med CV og søknadsbrev til andre@borka.no

Del dette:
Facebooktwitterlinkedin